fredag 13. mai 2011

Norske talenter ...

Hei,Hei, Hallo =)
Nå er Ine på overnatting - Jeeyy !!!
Og norske talenter er akuratt ferdig.

Jeg og Ine ble kjempe sur på grunn av at Jan Tore (Vi vet ikke om vi stavet det riktig) IKKE gikk videre!
Jeg ble super glad på grunn av Daniel gikk videre<3 Det ble ikke Ine..=(

Jeg ble så UTROLIG forelsket i Daniel:











Og Ine ER forelsket i HAHA, John!!!!
Kaja : -.-
Ine: Awi! Søøøte John<3<3<3<3 han er så søt og bedårende



Ja no skal vi fortelle om dagen våres :D

Kaja : Jaaa , dagen har jo vært koselig :)
Vi jobbet litt med 17 mai forbredelsene på begynnelsen av skolen i to skole timer.
Så hadde vi engelsk den timen var sån passe.
Så hadde vi gym og jeg hadde jo så KLART glemt gymtøy.
Men Jarle på en måte tvingte oss til å ha gym...

Ine :Ja, Jeg kom på skolen og hadde så klart glemt sykkelen min!
Så har en viss person plaget meg med John='(
Så satt jeg i engelsk timen og var HELT borte i tankene mine..
I gymmen var jeg kvalm,
Så da tvingte Jarle meg og Sara til å hive masse papir i papair bosset, A Kind of BOOORGIN!


Hade fra kose-jentene :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar