søndag 24. april 2011

Er kommet hjem fra Gran canaria!!

Jeg nå er jeg kommet hjem fra gran canaria:)
Der har jeg vært i en uke  :D
Jeg har vært med : Mamma , Pernille , Sander , Malene , Hilde , Martin , Ellen , Terje.
Her skal jeg legge inn bilder av gran canaria og tingene jeg har kjøpt


Gran canaria :


                                                       Det rosa huset rett over gaten
                                                          Sån er bil skiltene i gran canaria
                                                                   Kaja!!! (bare med c)
                                                        Sorry for at det ble feil vei :S
                                                               Fikk akkuratt bilde
Det er masse vindmøller i gran canaria
                                                  
                                                                      Litt av gaten
              Martin sier at det er mindre en 10 sånne biler i norge
                                                                       Byen
                                                         Jeg elsker den hvale halen
                                             Her står jeg i en trapp og ser på byen
Meg i sandaler
                                                                
                                                                 Kjempe stor agurk
                                                              Den var så delig!!!
                                                  Er det litt forseint eller fortidlig
                                                                      Så fint
       

                                                               Verdens største hai!!!!

Tingene jeg har fått :


                                                              Høyhelte sandaler
                                                              Høyhelte støveletter

                                                       En mini Hatt og en lysende bamse
                                                             Denne vant jeg i spill hallen

                                                     Ellen sa at vi kunne få fem hver

                                                                        Tre flodhest
                                                                     Den er sååå søt !!

                                                                    Slipse smykke                




Vi satt på burger king og møtte

(trommevirvel)



Svampebob!!!






Ja det var det jeg hadde fra gran canaria :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar